zondag 27 augustus 2017

De eerste schoolweek - welkom in groep 5/6

Beste ouders,

Hopelijk heeft u een heerlijke vakantie achter de rug. Sommigen van u zijn wellicht blij dat de school weer begint ;-), anderen hadden er misschien nog een weekje aan vast willen plakken. Hoe het ook zij: morgen starten we weer!

Ook dit jaar hebben de kinderen weer op maandag(middag) gym. Ze zijn de laatste op de dag, dus het kan zijn dat ze iets later dan 14.30 uur op school terug zijn. Graag uw begrip hiervoor. Morgen dus niet de gymspullen vergeten! Ik kan me overigens voorstellen dat u uw kind(eren) liever direct bij de gym ophaalt (of dat ze alleen naar huis mogen), maar daarover moeten we dan even goede afspraken maken. Tijdens onze eerste kennismakingsgesprekken kom ik hierop terug. Tot die tijd komen alle kinderen van groep 5/6 sowieso met de juf mee terug naar school. 

Omdat Roland dit jaar ook aanwezig zal zijn op een andere school, ben ik iets meer vrijgeroosterd voor schooltaken (ik ben naast leerkracht ook - samen met Anke - bouwcoördinator en dus min of meer verantwoordelijk voor de onderwijsinhoud, maar ook voor het reilen en zeilen op school als Roland afwezig is). Op maandagmiddag zal Kirsten Kommers (leerkracht groep 4) of Judith (vakleerkracht gym) de kinderen brengen en/of halen naar/van de gym. Naast de maandagmiddag, ben ik ook op donderdag ambulant. Maandagmorgen, dinsdag de hele dag en woensdag sta ik voor de klas. Maria staat donderdag en vrijdag voor groep 5/6. 

Als we morgen beginnen, bent u van harte welkom om even een kijkje te nemen in de groep. We kunnen ons voorstellen dat u nieuwsgierig bent waar uw zoon of dochter zit. Dat geldt eigenlijk wel voor de komende week, want misschien werkt u op maandag. Na volgende week vragen we u afscheid beneden of buiten te nemen. Als er iets bijzonders is, maken we daar natuurlijk graag een uitzondering voor en kunt u ons altijd even aanspreken voor- of naschooltijd. Uiteraard starten we wel graag om 8.30 uur. 

Zoals Maria al schreef: we zien er naar uit de kinderen morgen te verwelkomen! Op een mooi schooljaar! 

Ook namens Maria
Groet, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten